FORUM PSZCZELARSKIE "AMBROZJA" WITA MIŁOŚNIKÓW

Miód Pasieka Ule Matki - Pszczelarstwo to Nasza pasja.
baner czasopisma Pasieka Portal Pszczelarski
Dzisiaj jest 19 kwietnia 2024, 13:04 - pt

Strefa czasowa UTC+1godz. [letni]




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 28 ] 
Autor Wiadomość
Post: 28 stycznia 2019, 14:57 - pn 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 lipca 2018, 09:33 - pt
Posty: 360
Lokalizacja: Północne Lubuskie
Ule na jakich gospodaruję: Dadant
Miejscowość z jakiej piszesz: SŁUBICE
Witam

Cieniutko u mnie z wiedzą na temat pielęgnacja roślin ogólnie temat ujmując ....

Do rzeczy :

Moje ule stoją na działce /polu nie użytkowanym od wielu lat 10-15 jakość ziemi nie znam się się ale dużo gliny , która została zryta przez dziki porobiły się rynny przez co nawet nie ma jak wjechać ciągnikiem i to ..zaorać aby doprowadzić od ładu do tego to jest lekkie zboczę ... zrobiła się z tego łąka dzika i nie równa jest trochę nawłoci np. i traw wysokich i dzikich jeżyn drzewek śliwkowych dzikich i jabłoni . Zrobiłem sobie tylko "drogę " spychając jeden ślad ziemi ale całego pola to za duże koszty

Moje pytanie co można z tym zrobić w sensie czy bez ruszenia ziemi można coś ręcznie wysiać wiosną aby wzbogacić łąkę o dobre roślinki dla pszczół ? Jest sens coś tam ręcznie siać jak tak to co ?


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 28 stycznia 2019, 15:04 - pn 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 sierpnia 2016, 13:20 - pn
Posty: 284
Ule na jakich gospodaruję: wielkopolski
Miejscowość z jakiej piszesz: Tarnów
Na takim ugorze to nic nowego bez uprawy ziemi Ci nie urośnie. Jak tam już rosną drzewka i jarzyny to pracy mnóstwo żeby to uprawiać.

_________________
http://www.facebook.com/pasiekazawadzka
Matki pszczele Nieska, Primorski


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 28 stycznia 2019, 15:30 - pn 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 lipca 2018, 09:33 - pt
Posty: 360
Lokalizacja: Północne Lubuskie
Ule na jakich gospodaruję: Dadant
Miejscowość z jakiej piszesz: SŁUBICE