FORUM PSZCZELARSKIE "AMBROZJA" WITA MIŁOŚNIKÓW

Miód Pasieka Ule Matki - Pszczelarstwo to Nasza pasja.
baner czasopisma Pasieka Portal Pszczelarski
Dzisiaj jest 18 kwietnia 2024, 10:09 - czw

Strefa czasowa UTC+1godz. [letni]




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 16 ] 
Autor Wiadomość
Post: 21 lutego 2020, 18:58 - pt 
MODERATOR
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 grudnia 2019, 11:03 - ndz
Posty: 517
Lokalizacja: Równe k.Kościerzyny
Ule na jakich gospodaruję: wielkopolski
Miejscowość z jakiej piszesz: TrzyMiasto
Panowie i Panie albo i na odwrót ... :D
Pytanie zdawałoby się proste - zakupiłem byłem sobie Apikand z pyłkiem - ciasto pokarm dla pszczół u jednego z dostawców. Przewiduję zastosowanie tego specyfiku, dla podratowania wiosennego przezimowanych odkładów, które mam zamiar(jestem w kolejce) - zakupić.
I teraz sedno ... ciasto powyższe ma mieć/powinno mieć jaką konsystencję typowego ciasta cukrowego czy ... zmrożonej tabliczki czekolady?
Jestem początkującym w tym zagadnieniu dlatego na Was liczę.
Mi się wydaje, że wymieniony "Apikand z pyłkiem" powinien mieć rzeczywiście konsystencję średnio ścisłego ale "ciasta".
A może gdzieś jest tu "sabak" pogrzebany? :P :P :P

... Leszek


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 21 lutego 2020, 19:06 - pt 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 listopada 2009, 02:01 - czw
Posty: 3699
Lokalizacja: mad górną Mierzawą
Ule na jakich gospodaruję: 1/2 D
Ciasto kupne ma taką konsystencję jaką nadaje mu producent i żadnego wpływu na to nie mamy.
Może się ona komuś wydawać nieodpowiednia, no i cóż z tego - najwyżej można nie kupować.

_________________
Pozdrawiam, dziadek Józef


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 21 lutego 2020, 19:14 - pt 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 czerwca 2009, 23:59 - czw
Posty: 8668
Lokalizacja: Ciemnogród 724227381
Ule na jakich gospodaruję: wielkopolski