FORUM PSZCZELARSKIE "AMBROZJA" WITA MIŁOŚNIKÓW

Miód Pasieka Ule Matki - Pszczelarstwo to Nasza pasja.
baner czasopisma Pasieka Portal Pszczelarski
Dzisiaj jest 28 marca 2024, 21:04 - czw

Strefa czasowa UTC+1godz. [letni]




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: 27 listopada 2011, 16:12 - ndz 

Rejestracja: 11 kwietnia 2011, 14:34 - pn
Posty: 494
Lokalizacja: Andrychów
Używajcie przy tych "amatorach' słowo niektórzy,bo wielu czije się obrażonych.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 27 listopada 2011, 17:02 - ndz 
staszekg pisze:
Używajcie przy tych "amatorach' słowo niektórzy,bo wielu czije się obrażonych.

Wybacz też jestem AMATOREM
Mam wielki szacunek dla Starszych Odemnie pszczelarzy bo to dzięki nim mogę się zwać dziś Pszczelarzem Amatorem ale to że ktoś jest starszy nie musi iść w parze z niewiedzą bo wiek nie nadaje im praw poniżania czy upokarzania młodszych mądrzejszych


Na górę
  
 
 Tytuł:
Post: 27 listopada 2011, 19:00 - ndz 

Rejestracja: 11 stycznia 2011, 23:33 - wt
Posty: 658
Lokalizacja: Góry Świętokrzyskie
Ule na jakich gospodaruję: Warszawskie Zwykłe
Ja też jestem stary mam 63 roków,z pszczołami od zawsze,czyli jak pamietam to ponad pół wieku,bo jak miałem 8 lat to musiałem pilnować rójek i biegiem do Taty w pole z informacją.Miałem zawsze około 15 rodzin.Teraz mam 17 rodzin i wiecej nie chce mieć.Nigdy nie straciłem po zimie wiecej jak 10-15%.Można powiedzieć,że zaraziłem moim hobby czterech młodszych kolegów,pokazywałem im wszystko bez żadnych tajemnic.Oni mają teraz wieksze pasieki odemnie,oczywiście z różnymi efektami,bo to zależy tez od harakteru człowieka.Ja natomiast pomimo,że mam dzieci i wnuki to chyba nie będę miał następcy.Jak Was czytam to chociaż nie jestem strachliwy to zaczynam się bać i martwić o moje , Wasze i Nasze pszczoły.

_________________
Z Pozdrowieniem: bohtyn-ociec
Lubię ule Warszawskie Zwykłe.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 27 listopada 2011, 19:39 - ndz