FORUM PSZCZELARSKIE "AMBROZJA" WITA MIŁOŚNIKÓW

Miód Pasieka Ule Matki - Pszczelarstwo to Nasza pasja.
baner czasopisma Pasieka Portal Pszczelarski
Dzisiaj jest 28 marca 2024, 14:38 - czw

Strefa czasowa UTC+1godz. [letni]




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 49 ] 
Autor Wiadomość
Post: 30 października 2013, 10:50 - śr 

Rejestracja: 26 lipca 2013, 10:02 - pt
Posty: 59
Lokalizacja: zachodnia Małopolska
Ule na jakich gospodaruję: WP/Wkp
Witam
W ulu warszawskim poszerzanym zawsze nad czerwiem jest wianuszek miodu. Ale jeżeli to jest odkład dokarmiany syropem to jest to często mieszanka miodowo-cukrowa albo i sam cukier. Powiedzmy, że taki odkład pięknie dojdzie do siły :) i w przyszłym roku chcemy przenieś taką ramkę za kratę odgrodową w celu napełnienia jej nektarem i zabrania z niej miodu.
Co zrobić żeby nie doszło do zafałszowania miodu tym "niepewnym" wianuszkiem?
Czy odsklepić go już na wiosnę niech go sobie zjedzą :) ??
W sumie jestem początkujący w temacie dopiero i tak się zastanawiam :)
pozdr
MK


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 30 października 2013, 10:54 - śr 

Rejestracja: 28 grudnia 2012, 18:48 - pt
Posty: 2450
Lokalizacja: Kraków/Jura
Ule na jakich gospodaruję: wlkp
Odsklepić wiosną, dobrze by było zrobić to zanim zakwitną rośliny dające duży pożytek (u mnie są to klony).

_________________
Jedynie cenzor cesarski Jüang, Co umie dać się we znaki,
Nie żałuje swej pięknie haftowanej sukni, Pył ściera z uwagą, czyta. [Bo Juyi, Wiersze na ścianie]
http://www.pasiekatilia.pl


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 30 października 2013, 11:56 - śr 
Pszczelarz Roku 2019
Pszczelarz Roku 2019
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 grudnia 2007, 15:35 - sob
Posty: 3496
Lokalizacja: ślonsk