FORUM PSZCZELARSKIE "AMBROZJA" WITA MIŁOŚNIKÓW

Miód Pasieka Ule Matki - Pszczelarstwo to Nasza pasja.
baner czasopisma Pasieka Portal Pszczelarski
Dzisiaj jest 03 czerwca 2024, 22:54 - pn

Strefa czasowa UTC+1godz. [letni]




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 26 ] 
Autor Wiadomość
Post: 19 kwietnia 2012, 22:36 - czw 

Rejestracja: 07 maja 2009, 00:27 - czw
Posty: 680
Lokalizacja: Małopolska, powiat nowotarski
Ule na jakich gospodaruję: wielkopolskie
Witam

Koledzy zastanawiam się nad jedną sprawą: czy zakupić odkłady w związku pszczelarskim czy lepiej samemu spróbowac zrobic odkład ze swoich rodzin?

Co doradzicie? Jakie są wsze doświadczenia w tej sprawie?

PS. Jestem początkujący w tej sprawie i jestem bardzo ciekaw waszej opinii.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 19 kwietnia 2012, 23:09 - czw 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 grudnia 2009, 22:31 - śr
Posty: 538
Lokalizacja: opolskie
Ule na jakich gospodaruję: WZ Wlkp Froundenstein
Moim skromnym zdaniem można zamówić w lokalnym związku gdzie płacimy składki od kogoś z tego właśnie związku i to nie po to żeby zrobić dobry interes ale żeby wesprzeć kolegę ze związku.
U nas w tym roku cena 70 zł za odkład. Ja zamówiłem 25 bo wiem że to pomoże pszczelarzowi z naszego związku.
Obawiam się jednak czy teraz już nie jest za późno na zamówienie , ale może nie ?
Odkłady zamawiałem poza związkiem i zapłacę po 120 zł.
I również mam nadzieję że ich sprzedaż pomoże sprzedającemu pszczelarzowi w myśl zasady co mogę dać innym a nie jak mogę ich wykorzystać.
Pozdrawiam
Asaf

_________________
Ewang. Jana 3;16


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 19 kwietnia 2012, 23:43 - czw 

Rejestracja: 11 stycznia 2010, 01:33 - pn
Posty: 2667
Lokalizacja: Śląsk...ale Dolny ;)
Powiem tak, jeśli ceny są zbliżone do takich które podał wyżej Asaf i odkłady zrobione będą tak jak trzeba to jak najbardziej zamawiaj je u kolegów w kole zgodnie z zasadą którą podał Asaf:

Cytuj: