FORUM PSZCZELARSKIE "AMBROZJA" WITA MIŁOŚNIKÓW

Miód Pasieka Ule Matki - Pszczelarstwo to Nasza pasja.
baner czasopisma Pasieka Portal Pszczelarski
Dzisiaj jest 23 kwietnia 2024, 08:26 - wt

Strefa czasowa UTC+1godz. [letni]




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 39 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Bilans
Post: 20 listopada 2013, 23:11 - śr 

Rejestracja: 20 listopada 2013, 23:00 - śr
Posty: 10
Ule na jakich gospodaruję: -
Miejscowość z jakiej piszesz: Wrocław
Witam,
jestem studentką, robię projekt na temat pozyskiwania miodu i wosku na skalę przemysłową. Mam kilka niezbędnych dla mnie pytań, potrzebują wartości przybliżonych i proszę o konkretne odpowiedzi. Z góry dziękuję. A moje pytania dotyczą:
Jakie wielkości ramek są najczęściej przez Państwa używane?
Ile kg miodu mniej więcej można uzyskać z jednego ula w ciągu roku?
Jaki miód najczęściej jest robiony przez pszczoły?
Ile z kg odsklepin mogę pozyskać miodu bądź wosku?
Ile z jednego ula jest wosku a ile miodu?
Jakiej wielkości najczęściej są pasieki?
Czym i kiedy są dezynfykowane ule/wirówki do miodu bądź czy ktoś z Państwa miał do czynienia ze sterylizacją wirówek?
Czym dezynfekowane są ule?
Ile kosztuje utrzymanie ula zimą/koszty całoroczne?
Jaki zysk jest z jednego kg miodu?
Pozdrawiam, Patrycja


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Re: Bilans
Post: 20 listopada 2013, 23:15 - śr 
ali3nka, Stwórz ankietę internetową :D


Na górę
  
 
 Tytuł: Re: Bilans
Post: 20 listopada 2013, 23:16 - śr 

Rejestracja: 20 listopada 2013, 23:00 - śr
Posty: 10
Ule na jakich gospodaruję: -
Miejscowość z jakiej piszesz: Wrocław
Myślę, że aż tak zróżnicowane dane nie będą mi potrzebne, potrzebuję tylko przybliżone wartości. Ale pomyślę o tym :idea:


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Re: Bilans
Post: 20 listopada 2013, 23:19 - śr 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 maja 2011, 19:55 - pt
Posty: 1540
Lokalizacja: Tomice
Ule na jakich gospodaruję: klasyczny wielkopolski
Miejscowość z jakiej piszesz: Tomice/Wadowice