FORUM PSZCZELARSKIE "AMBROZJA" WITA MIŁOŚNIKÓW

Miód Pasieka Ule Matki - Pszczelarstwo to Nasza pasja.
baner czasopisma Pasieka Portal Pszczelarski
Dzisiaj jest 28 kwietnia 2024, 16:46 - ndz

Strefa czasowa UTC+1godz. [letni]




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 30 ] 
Autor Wiadomość
Post: 01 listopada 2011, 00:41 - wt 
Witam.

Jeszcze kilka kosmetycznych poprawek i chciałbym podpiąć nową stronę do sieci, chętnie jednak zobaczę opinię o niej czy jest lepsza od starej wersji, która aktualnie jest w sieci, czy coś powinienem zmienić itd....

stara strona

nowa strona

sklepik


Wykonawcą strony i sklepiku jest nasz admin Przemek, trochę się chłopak napracował, dzięki "Cordovan", moim zdaniem naprawdę dobrze wykonana robota - tak trzymaj :)


Na górę
  
 
 Tytuł:
Post: 01 listopada 2011, 00:57 - wt 

Rejestracja: 16 października 2011, 22:24 - ndz
Posty: 1453
Ule na jakich gospodaruję: wielkopolski
Witaj
Nie znam się kompletnie w tych sprawach dlatego raczej powstrzymam się od komentarzy bo po prostu nie wiem jak powinna wyglądać dobra strona, moim zdaniem jest bardzo ładna i dobrze wiedzieć ,ze Pan Cordovan specjalizuje się w stronach .
pozdrawiam Tomek


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 01 listopada 2011, 01:00 - wt 
Miodomir pisze:
ze Pan Cordovan


Po prostu Cordovan lub Przemek, na Pana trzeba mieć wygląd i pieniądze. :oczko:


Na górę
  
 
 Tytuł:
Post: 01 listopada 2011, 01:05 - wt 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 stycznia 2009, 13:34 - sob
Posty: 79
Lokalizacja: Częstochowa
Ule na jakich gospodaruję: Dadant, Wielkopolski
Witam.
Moje gratulacje Przemek. Bardzo ładna strona.
Pozdrawiam

_________________
Es geht kein Weg zurük!


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 01 listopada 2011, 08:48 - wt 

Rejestracja: 14 marca 2009, 16:53 - sob
Posty: 979
Ule na jakich gospodaruję: brak