FORUM PSZCZELARSKIE "AMBROZJA" WITA MIŁOŚNIKÓW

Miód Pasieka Ule Matki - Pszczelarstwo to Nasza pasja.
baner czasopisma Pasieka Portal Pszczelarski
Dzisiaj jest 28 marca 2024, 13:19 - czw

Strefa czasowa UTC+1godz. [letni]




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 90 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Post: 10 grudnia 2011, 13:29 - sob 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 listopada 2010, 19:14 - pt
Posty: 114
Lokalizacja: płn Wlkp
Z yt, z tego co widzę świeżo dodane.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 10 grudnia 2011, 15:29 - sob 

Rejestracja: 20 kwietnia 2008, 20:25 - ndz
Posty: 315
Lokalizacja: Kozy, podbeskidzie
Ule na jakich gospodaruję: WL
Interesujące :oczko:


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 10 grudnia 2011, 15:47 - sob 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 marca 2010, 19:40 - ndz
Posty: 336
Lokalizacja: pow. Stalowa Wola
Film ciekawy, ale trudno mi o jakikolwiek komentarz gdyż w tym temacie jestem zielony. Chętnie zapoznam się z opiniami kolegów, którzy stosowali Rapicid w/g wskazań Sabarda. Myślę, że warto o tym podyskutować.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 10 grudnia 2011, 16:52 - sob 
Pszczelarz Roku 2019
Pszczelarz Roku 2019
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 grudnia 2007, 15:35 - sob
Posty: 3496
Lokalizacja: ślonsk
Jak do tego oprysku tak sie trzeba ubrac zeby opary nie wchodziły bezposrednio do nosa i ust bo są negatywne skutki opażeń skury to pszczoła też odycha i te opary wchłania do swich płuc. A Sabart twierdzi ze jest nie szkodliwy. Cos mi tu niegra. Pozdrawiam miły_maran


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 10 grudnia 2011, 17:26 - sob 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 stycznia 2010, 12:21 - pt
Posty: 3523
Ule na jakich gospodaruję: wielkopolski
Miejscowość z jakiej piszesz: Bydgoszcz
Moim zdaniem zastosowanie tego preparatu budzi duże wątpliwości przede wszystkim ze względu narażenia zdrowia ,a zdrowia się nie kupi trzeba o nie zadbać .Pawel


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł: