FORUM PSZCZELARSKIE "AMBROZJA" WITA MIŁOŚNIKÓW

Miód Pasieka Ule Matki - Pszczelarstwo to Nasza pasja.
baner czasopisma Pasieka Portal Pszczelarski
Dzisiaj jest 23 maja 2024, 19:20 - czw

Strefa czasowa UTC+1godz. [letni]




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 59 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Post: 11 kwietnia 2010, 23:14 - ndz 
witam

zastanawiam sie nad założeniem pasieki bliżej domu tj w mieście. Ponieważ jestem początkujący, a tu na tym forum sami znakomici nie tylko pszczelarze ale i pewnie przedstawiciele wielu branż od mikrobiologów, przez lekarzy po chemików i biologów mam do Was pytanie. Czy jeśli ustawie pasiekę w mieście może być znaczne pogorszenie jakości produktów... odpowiedz wydaje sie oczywista ale...... prosze o Wasze zdanie


Na górę
  
 
 Tytuł:
Post: 12 kwietnia 2010, 01:21 - pn 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 października 2009, 17:52 - sob
Posty: 2566
Lokalizacja: Szczecin okolice
Ule na jakich gospodaruję: Wlkp
Gacek, zobacz sobie tutaj http://www.zimbio.com/pictures/33psXhEh ... yD890xs15J


oraz tutaj i tutaj
czytałem w Pszczelarstwie kiedyś artykuł, że w mieście możliwe jest pozyskanie większych ilości miodu niż na wsi, a na dodatek miodu,który nie odbiegał jakością od tego z poza miasta. W samym Paryżu na dachu jakiegoś ważnego budynku ( opery chyba) byłopostawionych kilka uli, a mały słoiczek miodu kosztował kilkanaście euro. O takich przypadkach czytałem też, że w Hamburgu mają miejsce.

_________________
www.pszczolyimiod.pl


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 12 kwietnia 2010, 08:22 - pn 

Rejestracja: 16 listopada 2007, 16:38 - pt
Posty: 900
Lokalizacja: bieszczady
Ule na jakich gospodaruję: WP
Pszczoły w Paryżu ,nie tylko na dachach www.thehoneygatherers.com/html/phototheque12.html


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 12 kwietnia 2010, 08:59 - pn 

Rejestracja: 22 marca 2009, 18:21 - ndz
Posty: 153
Lokalizacja: Ostrołęka
Witam !