FORUM PSZCZELARSKIE "AMBROZJA" WITA MIŁOŚNIKÓW

Miód Pasieka Ule Matki - Pszczelarstwo to Nasza pasja.
baner czasopisma Pasieka Portal Pszczelarski
Dzisiaj jest 19 marca 2024, 15:08 - wt

Strefa czasowa UTC+1godz. [letni]




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 15 ] 
Autor Wiadomość
Post: 24 maja 2016, 14:23 - wt 
Nowo zarejestrowani użytkownicy

Rejestracja: 23 maja 2016, 12:49 - pn
Posty: 8
Ule na jakich gospodaruję: WP
Miejscowość z jakiej piszesz: Aleksandrów
Witam.

Jestem nowym użytkownikiem tego forum (Wcześniej często przeglądałem to forum w poszukiwaniu odpowiedzi na różne pytania), a więc witam wszystkich bardzo serdecznie. :)

Jestem początkującym pszczelarzem, rok temu (Wiosna 2015) założyłem swoją pierwszą pasiekę (Obsadziłem 4 ule). Matki w każdym z uli były z 2014 roku (zielone oznaczenie).
Na jesień 2015 w 3 ulach zaszła cicha wymiana matki na nową. W pozostałym czwartym ulu została stara matka.